5c0a119fec10baf2adc090f6b58fe672

ŠVÝCARSKÁ PROFESIONÁLNÍ AUTOKOSMETIKA.

SPOLEČNOST RIWAX CHEMIE A. G.

BYLA ZALOŽENA VE ŠVÝCARSKU V ROCE 1967.

ČESKÉ NÁVODY NA ETIKETÁCH.

riwax shop

          PROČ NAKUPOVAT U NÁS?

  • Máme 95 % zboží skladem.
  • Máme zboží nejvyšší a prověřené kvality.
  • Všechny přípravky testujeme, zkoušíme a používáme.
  • Máme zákaznickou podporu, kvalitní poradenskou činnost.
  • Máme proškolené obchodní zástupce po celé České Republice.
  • Vaše bjednávky expedujeme do 24 hodin.
  • Jsme jediný oficiální importér a distributor produktů: RIWAX Chemie A.G. ŠVÝCARSKO
  • Máme tisíce spokojených zákazníků.
  • Jsme na českém trhu od roku 1994

                  

Hodnocení obchodu na Zboží.cz RIWAX - Eshop na Firmy.cz

DOPRAVA A DOBÍRKA ZDARMA PŘI OBJEDNÁVCE ZA 3500,- KČ S DPH.         

Doprava PPL: Cena dopravy do 5 kg 110,- Kč + dobírka 19 Kč (celkem 129,- Kč). Cena dopravy od 5 do 10 kg 130,- Kč + dobírka 19,- Kč (celkem 149,- Kč). Cena dopravy od 10 do 20 kg 150,- Kč + dobírka 19,- Kč (celkem 169,- Kč). Cena dopravy od 20 do 30 kg 180,- Kč + dobírka 19,- Kč (celkem 199,- Kč). Cena dopravy nad 30 kg 280,- Kč + dobírka 19,- Kč (celkem 299,- Kč).

 

ZÁSILKOVNA: Do 5 kg, max. strana 70, max. součet 120 cm za  60,- Kč + 19,- Kč dobírka = 79,- Kč. Od 5 do 10 kg, max. strana 70, max. součet 120 cm za 110,- Kč + 19,- Kč dobírka = 129,- Kč. Výdejní místo si jednoduše zvolíte ze seznamu v průběhu objednávky. Doporučujeme pro menší objednávky max. do 10 kg. Vyzvednutí na Vámi zvoleném výdejním místě.

OSOBNÍ ODBĚR ZDARMA: Platba v hotovosti nebo převodem. Adresa: CITYWAX.CZ s. r. o. Kralupská 2/47, 161 00, Praha 6- Ruzyně. Pracovní dny od 9 do 16 hodin. Nebo po telefonické domluvě. Kontakt: Kancelář- tel: +420 602 117 817, +420 235 301 249.  Sklad: Po telefonické domluvě. Tel: +420 724 301 892. Email: info@citywax.cz, i.kuda@citywax.cz, GPS: 50.0799825N, 14.3147644E.

Všeobecné obchodní podmínky

Všobecné obchodní podmínky.

CITYWAX.CZ  s. r. o.
Kralupská 2/ 47, 161 00, PRAHA- 6, CZ.

IČ: 61466417
DIČ: CZ61466417

Tel/ Fax: +420 235 301 249. 

Tel: +420 602 235 152. +420 602 117 817.

www.citywax.cz , www.autokosmetika-riwax.cz , https://eshop.riwax.cz,

Odpovědná osoba a kontakt: Ivan Kuda, i.kuda@citywax.cz, info@citywax.cz

Tel: +420 602 235 152. +420 235 301 249.

1) O registraci

"Prohlašujeme, že data slouží pouze pro účely identifikace při nákupu ve firmě "CITYWAX.CZ  s. r. o." a nebudou poskytnuty třetím osobám ani jinak zneužity.

2) Přijetí a vyřízení objednávky, kupní smlouva

Objednávka kupujícího je návrhem kupní smlouvy a samotná kupní smlouva je uzavřena momentem doručení závazného souhlasu kupujícího i prodávajícího s tímto návrhem (závazným potvrzením objednávky ze strany prodávajícího). Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti.

Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, včetně reklamačních podmínek, a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky a reklamační řád je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit.

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část před uzavřením kupní smlouvy v těchto případech: zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodávaného zboží. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že Kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet, k uzavření Kupní smlouvy nedojde.

Všechny objednávky přijaté tímto obchodem jsou závazné. Objednávku lze zrušit před její expedicí. V případě, že nebude objednávka zrušena do doby před expedicí, a bude expedována, může být po objednateli požadována náhrada nákladů spojená s expedicí zboží. O přijetí objednávky jste automaticky informován elektronickou poštou – e-mailem. V detailu každého výrobku i v potvrzení objednávky je předpokládaná dodací lhůta zboží, které nebylo skladem. U každé položky je zobrazeno, zda je zboží skladem či nikoliv. Pokud zboží není na skladě, či skladě dodavatele, budeme Vás neprodleně informovat o dalším termínu dodání.

Storno objednávky

Pokud provedete storno objednávky do 12 hodin, považujeme objednávku za zrušenou. Storno můžete poslat e-mailem případně provést telefonicky. Při zrušení objednávky je nutné uvést Vaše jméno, e-mail a číslo objednávky.

3) Druhy dopravy veřejnými přepravci:

Osobní odběr

Objednávku je možné vyzvednout tentýž den za předpokladu, že objednané zboží je skladem. V ostatních případech vás budeme informovat. Objednávky lze vyzvedávat "PO- PÁ 9- 15: 45h.", mimo tuto dobu po dohodě. Tel: 602 117 817.

Přepravní společnost

Zboží doručováno přepravní balíkovou firmou PPL.
Přepravné, pokud nebude uvedeno jinak, je účtováno ve výši
ceny dopravy do 5 kg 110,- kč. Cena dopravy od 5 do 10 kg 130,- Kč. Cena dopravy od 10 do 20 kg 150,- Kč. Cena dopravy od 20 do 30 kg 180,- Kč. Cena dopravy nad 30 kg 280,- kč. + 19 Kč dobírka.

ZÁSILKOVNA: Do 5 kg, max. strana 70, max. součet 120 cm za  60,- Kč + 19,- Kč dobírka = 79,- Kč. Od 5 do 10 kg, max. strana 70, max. součet 120 cm za 110,- Kč + 19,- Kč dobírka = 129,- Kč. Výdejní místo si jednoduše zvolíte ze seznamu v průběhu objednávky. Při objenávce nad 3000,- Kč s DPH  je doprava a dobírka zdarma. Doporučujeme pro menší objednávky max. do 10 kg. Vyzvednutí na Vámi zvoleném výdejním místě.

AKCE- Při objednávce nad 3500,- Kč s DPH  je doprava a dobírka zdarma.
Cena přepravy zahrnuje pro případnou změnu doby či místa doručení.
U některých obzvláště neskladných, těžkých nebo jinak špatně přepravitelných výrobků může být cena přepravy zvýšena. Cena za přepravu se zobrazuje ihned po výběru způsoby dopravy.
Reklamace zásilky je možná do 3 dní od doručení, za předpokladu, že poškození nebylo zřejmé při předání!

POZOR! Pokud je balík viditelně poškozen nebo je-li porušena ochranná páska, uplatněte reklamaci přímo u přepravce. Za škody vzniklé při přepravě nenese dodavatel odpovědnost.

Zásilka je obvykle doručena do druhého dne od odeslání.

4) Záruka

V balíku vždy najdete daňový doklad. Záruční lhůta začíná běžet datumem uvedeným na dokladu. Ve sporných případech může být záruční lhůta prodloužena o 5 (slovy pět) dní jako náhrada za čas dopravy.

5) Rozpor s kupní smlouvou - obecné informace

V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen „rozpor s kupní smlouvou“), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.

Na zboží poskytujeme záruční dobu danou zákonem.

6) Právo Spotřebitele odstoupit od smlouvy

Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), má spotřebitel v souladu s § 53 odst. 7 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. V takovém případě spotřebitel kontaktuje prodávajícího a nejlépe písemně uvede, že odstupuje od smlouvy s uvedením čísla objednávky, data nákupu a čísla účtu pro vrácení peněz. Peníze je možné vrátit též v hotovosti v sídle společnosti. Odstoupení od smlouvy musí být doručeno nejpozději poslední den 14 denní lhůty. Ve zvláštních případech může být s přihlédnutím na okolnosti prodloužena lhůta vrácení, ne však déle než 30 dní od doručení.

Toto ustanovení zákona však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. Spotřebitel v případě využití práva na odstoupení od smlouvy do 14 dní od převzetí plnění, musí dodavateli vydat vše, co na základě kupní smlouvy získal. Pokud to již není dobře možné (např. v mezidobí bylo Zboží zničeno nebo spotřebováno), musí spotřebitel poskytnout peněžitou náhradu jako protihodnotu toho, co již nemůže být vydáno. Pokud je vrácené Zboží poškozeno jen částečně, může prodávající uplatnit na spotřebiteli právo na náhradu škody a započíst svůj nárok na vrácenou kupní cenu. Prodávající je v takovém případě povinen vzniklou škodu prokázat. Prodávající spotřebiteli v takovém případě vrací jen takto sníženou kupní cenu.

Na kupní cenu, která má být kupujícímu vrácena, může prodávající navíc započíst své skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením Zboží (náklady na přepravu apod.).

Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá, v případě smluv:

  • na poskytování Služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění,
  • na dodávku zboží nebo Služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli Prodávajícího,
  • na dodávku zboží upraveného podle přání Kupujícího nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení.

7) Doručení a dodací podmínky

Některé zásilky mohou být rozděleny do více balíků. Poštovné zůstává beze změny.

Veškeré zásilky sledujeme až do jejich doručení, snažíme se tak předcházet problémům, které při doručování vznikají.

Jak postupovat při vracení zboží:

1) Připravte zásilku dle popisu níže. Jak mile budete vědět kdy a kde zásilku budeme moci vyzvednout, kontaktujte nás.
2) Zboží, které budete zasílat zpět na naši adresu zašlete dle popisu níže vámi zvoleným přepravcem.

Jak zásilku připravit

Zásilka musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu, v jakém jste jej převzali při dodávce. Ke zboží přiložte doklad o koupi. Vždy prosím použijte balícího papíru nebo kartonu, tak aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení původních obalů. Neposílejte zboží na dobírku, doporučujeme Vám zboží pojistit. Peníze vám budou vráceny na pouze na bankovní účet (nezapomeňte ho uvést) a to obvykle do 3 pracovních dnů od obdržení zásilky. V případě vrácení zboží bude částka ponížena o přepravní náklady (neplatí pro reklamace!).

8) Způsoby úhrady

Veškeré způsoby úhrady, lze vybrat před výběrem dopravy. Všechny způsoby platby jsou zahrnuty v ceně dopravy.
Dobírka - objednané zboží Vám zašleme přepravní společností PPL nebo zásilkovnou a při převzetí toto zboží uhradíte v hotovosti nebo platební kartou.
Osobní odběr - platí se v hotovosti při osobním odběru.

Ceny jsou uvedeny s DPH 21%.
 

10) Reklamace

V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.

11) Reklamační řád

Výrobky, na které se vztahuje právo uplatnění reklamace musí být předány k posouzení ihned po zjištění závady, musí být čisté a s náležitými doklady a popisem závady, případně označeným místem závady.

Jak postupovat

  1. V případě reklamace můžete zvolit dvě možnosti, postupujte dle popisu níže: Zašlete výrobek na adresu - "kontaktní adresa". Přeprava je hrazena stranou prodávajícího. Jakmile budete vědět kdy a kde zásilku budeme moci vyzvednout, kontaktujte nás. Zásilka musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu, v jakém jste jej převzali při dodávce. Ke zboží přiložte doklad o koupi. Vždy prosím použijte balícího papíru nebo kartonu, tak aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení původních obalů. Neposílejte zboží na dobírku, v takovém případě nebude zboží převzato. Doporučujeme Vám zboží pojistit.
  2. Ihned po obdržení zboží obdržíte reklamační protokol
  3. Zboží musí být pro přepravu řádně zabaleno, tak aby nedošlo k jeho dalšímu případnému poškození.
  4. Vadné nebo poškozené zboží bude vyměněno nebo bude vrácena kupní cena.
  5. Ke zboží musí být přiloženy veškeré listiny, které nakupující se zbožím obdržel, tedy například paragon, záruční list a jiné.
  6. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
  7. Zboží je z hygienických důvodů k reklamaci přijato pouze řádně vyčištěné.
  8. Pokud výrobce poskytuje záruku delší, je uvedena u zboží v katalogu.
  9. U zamítnutých reklamací mohou být účtovány náklady na reklamační řízení a manipulační poplatky.
  10. O vyřízení reklamace budete informováni telefonicky, e-mailem, případně SMS.

Jak postupovat při přebírání zboží zasílaného prostřednictvím přepravce:
 Zkontrolujte neporušenost obalu a s balíkem opatrně zatřeste, abyste vyloučili, že již v této chvíli není zboží rozbité. Pokud je obal poškozený nebo máte jakékoliv pochybnosti, požádejte řidiče o sepsání protokolu. Pozdější reklamace jsou obtížně vymahatelné. Je-li obal značně poškozen nebo řidič odmítá protokol vyplnit, zboží nepřebírejte a spojte se s námi.

11) Ochrana osobních údajů

Ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.

Kupující souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa bydliště, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, adresa elektronické pošty, telefonní číslo a (dále společně vše jen jako "osobní údaje").

Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím, a to pro účely realizace práv a povinností z kupní smlouvy a pro účely vedení uživatelského účtu. Nezvolí-li kupující jinou možnost, souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím také pro účely zasílání informací a obchodních sdělení kupujícímu. Souhlas se zpracováním osobních údajů v celém rozsahu dle tohoto článku není podmínkou, která by sama o sobě znemožňovala uzavření kupní smlouvy.

Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje (při registraci, ve svém uživatelském účtu, při objednávce provedené z webového rozhraní obchodu) uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o změně ve svých osobních údajích.

Zpracováním osobních údajů kupujícího může prodávající pověřit třetí osobu, jakožto zpracovatele. Kromě osob dopravujících zboží nebudou osobní údaje prodávajícím bez předchozího souhlasu kupujícího předávány třetím osobám.

Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.

Kupující potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů.

V případě, že by se kupující domníval, že prodávající nebo zpracovatel (čl. 1.57) provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života kupujícího nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může:

požádat prodávajícího nebo zpracovatele o vysvětlení,

požadovat, aby prodávající nebo zpracovatel odstranil takto vzniklý stav.

Požádá-li kupující o informaci o zpracování svých osobních údajů, je mu prodávající povinen tuto informaci předat. Prodávající má právo za poskytnutí informace podle předchozí věty požadovat přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí informace.

Provozovatel je oprávněn předávat osobní údaje zákazníků v rozsahu e-mailových adres, použitých v rámci nákupů na stránkách internetového obchodu, provozovateli portálu Heureka.cz za účelem generování a zasílání dotazníků spokojenosti s nákupem v rámci programu Ověřeno zákazníky, do něhož je náš internetový obchod zapojen. Provozovatel portálu Heureka.cz je vůči naší společnosti v postavení zpracovatele osobních údajů ve smyslu § 6 zák. č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů. Zasílání e-mailových adres se týká všech zákazníků, kteří nevyjádřili svůj nesouhlas se zasíláním obchodních sdělení ve smyslu § 7 odst. 3 zák. č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti, a je prováděno po každém nákupu na internetovém obchodu. Provozovatel portálu Heureka.cz je oprávněn předanou e-mailovou adresu použít výhradně za účelem vygenerování a zaslání dotazníku spokojenosti, ve smyslu Podmínek programu Ověřeno zákazníky dostupných na adrese https://sluzby.heureka.cz/napoveda/podminky-a-dulezite-dokumenty/. Provozovatel portálu Heureka.cz předané e-mailové adresy uchovává po dobu, po kterou je naše společnost zařazena do programu ověřeno zákazníky, nebo po dobu, kdy zákazník vyjádří svůj nesouhlas se zasíláním obchodních sdělení vůči naší společnosti nebo přímo vůči provozovateli portálu Heureka.cz k čemuž je mu poskytnuta možnost v každém jednotlivém dotazníku.

Děkujeme Vám za čas, který jste strávili přečtením obchodních podmínek.

Váš "RIWAX"

Ivan Kuda.

Obchodní podmínky jsou platné od 5. 5. 2023 do odvolání.
Informace pro kupující: v případě změny obchodních podmínek, jsou platné obchodní podmínky, které byly v platnosti k datumu nákupu.

 


Tento e-shop využívá cookies a bez jejich použití není schopen fungovat.Tyto webové stránky ukládají v souladu se zákony na vaše zařízení soubory, obecně nazývané cookies. Odsouhlaste prosím nastavení cookies souborů pro použití webu. Nesouhlasím s použitím cookies na tomto e-shopu (zobrazí se prázdná stránka).

Technické cookies

Tyto soubory cookie jsou nezbytné pro provoz našich služeb a nelze je vypnout. Obvykle se nastavují pouze v reakci na vaše akce, jako je například vytvoření účtu nebo uložení seznamu přání na později.

Marketingové cookies

Když přijmete marketingové soubory cookie, dáváte nám souhlas umístit do vašeho zařízení soubory cookie, které vám poskytnou relevantní obsah odpovídající vašim zájmům. Tyto soubory cookie mohou být nastaveny námi nebo našimi reklamními partnery prostřednictvím našich stránek. Jejich účelem je vytvořit profil vašich zájmů a zobrazovat vám relevantní obsah na našich webových stránkách i na webových stránkách třetích stran.

Analytické cookies

Tyto soubory cookie nám umožňují počítat návštěvy a provoz, abychom měli přehled o tom, které stránky jsou nejoblíbenější a jak se na našem webu návštěvníci pohybují. Veškeré informace, které tyto soubory cookie shromažďují, jsou agregované, a tedy anonymní.

Nastavit
Potvrdit výběr
Souhlasím
Nesouhlasím